Salla kazan paycell kampanyası Paycell Özellikleri Paycell Hediye Kampanyası

17 Şubat 2018 Cumartesi

Arkadaşlar salla kazandan gelen 50 lirayi kullanabilmek icin 7 tl ye kart satin alip icine 20 lira ekliyoruz.
Ben 33 lira yukledim turkcell faturami ödedim.
Arkadaslar 50 lira aktif oldu ama uygulama icinde sadece Turkcell paketleri satin alabiliyoruz. Baska yerde bu 50 lira kullanilmiyor.

Kendime fizy paketi aldim ama o da premium olmadigi icin video izlenmiyor büyük sıkıntı bu, fizyde bi kac konser var sırf onlari izlerim diye sevinmiştim ama muzik dinliyoruz onda sıkıntı yok.

Ayrıca Tv+ paketi aldim baya işimi görüyor.

Internet paketi cok pahali haftalik 1gb 12 lira.
Hediye para ile en azindan fatura odemesi yada play marketten uygulama alabilmemiz lazimdi ama iste Turkcell bu.

Genede tesekkurler